Translate

wtorek, 10 czerwca 2014

W mazurskim klimacie

Słońce grzeje cudnie, czuję jak lekko pieką mnie ramiona, zapomniałam o kremie z filtrem. Nie rozstaję się za to z okularami przeciwsłonecznymi, uwielbiam, mam ich sporą kolekcję. Okulary jednak kiedy nie są na nosie powinny być w etui, bo inaczej torebka źle się z nimi obchodzi. Proszę to moje propozycje na okularowe etui w mazurskim klimacie, inspirowane przejrzystą wodą i rześkim powietrzem





 Zdjęcia zrobiłam na plaży w Rynie :), cudnie jest łączyć pracę z przyjemnościami

Wyjazd sprowokowany był wizytą w sklepie "Smaki Mazur" w Rynie, koniecznie wpiszcie sobie to miejsce jako punkt, który należy odwiedzić będąc na Mazurach. Leniwe, niewielkie miasteczko, z piękną plażą, z Zamkiem, w którym można spotkać Ducha Białej Damy, i z fantastycznym sklepem, w którym można znaleźć mazurskie specjały i wyroby lokalnych rękodzielników. Pysznie, zdrowo, naturalnie, wyjątkowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz