Translate

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Ręcznie robione pluszaki na specjalne zamówienie

Dla Aleksandry na specjalne zamówienie z okazji chrztu, ręcznie wykonany na szydełku różowy Króliczek. Sukieneczka ma piękną halkę i maleńkie różyczki, a  całość uzupełniają blado różowe wstążeczki. Wyhaftowane daty na bucikach wskazują kolejne kroczki w życiu Małej Księżniczki.





Kudłaty Króliczek też został wykonany na specjalne zamówienie. Puszysta, mięciutka zabawka trafi do Natana. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu maluchowi


I jeszcze malutki Miś z niebieskim sercem dla Wojtusia. Miś również stworzony został na specjalne zamówienie cioci Wojtusia. Miś wykonany jest ręcznie na szydełku. Jet puchaty i bardzo, bardzo mięciutki. Miś do kochania taki pocieszacz na małe smutki. Pomimo tego, że Miś Wojtusia nie jest okazały, na pewno odgoni wszystkie kłopoty małego chłopca, bo ten pluszak ma wielkie waleczne serce z wyhaftowanym imieniem dziecka, z którym spędzi resztę życia.



Wszystkie pluszowe zabawki zostały wykonane ręcznie na specjalne życzenie, zostały zaprojektowane z miłością przez darujących, a ja z dużą starannością wykonałam je dla maluchów.
Mam nadzieję, że dzieci szybko zaprzyjaźnią się ze swoimi nowymi maskotkami. Ja ze swojej strony pouczyłam Króliczki i Misia, nakazałam zachowywać się grzecznie i dbać o swoich nowych właścicieli :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz