Translate

czwartek, 10 kwietnia 2014

Kurki i Kogutki, o okrągłej serwetce i o Targach

Wciąż jeszcze ogarniam przestrzeń domową po naszym wyjeździe. Uciekł mi jeden dzień tygodnia :). Wspominałam o tym, że będziemy na Targach. Było super, nie spodziewałam się nawet, że spotkam kogoś , kto zagląda tu na bloga a jednak. Spotkania, wymiana kontaktów i doświadczeń jest dla  dla mnie bardzo cenna


To kilka tylko fotek naszego warmińsko - mazurskiego radosnego stoiska.
Historii Targowych jest mnóstwo, nie uwierzycie, odnajdowały się rodziny. Tak naprawdę :). Poznawaliśmy dużo, dużo nowych osób zaangażowanych w swoja pracę i naładowaliśmy akumulatory. Było warto, mimo, że daleko i ciemną nocą do zaspanych dzieci dotarliśmy.
Z nową mocą zabrałam się do pracy, święta za pasem i to kilka moich pomysłów właśnie z tej okazji



 Okrągła serwetka ozdobiona koronką wykonana na szydełku, piękna ozdoba wielkanocnego koszyczka czy stołu.
I jeszcze tradycyjne dla tego okresu Kurki i Kogutki, u mnie w aranżacji ogrodowej, słoneczko łaskawie o poranku pięknie przyświeciło a ja skorzystałam z tej okazji i szybko zrobiłam kilka zdjęć 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz