Translate

poniedziałek, 24 marca 2014

Króliki dla Julki na specjalne zamówienie i jeszcze Marcysia i Marcel

Bardzo lubię robić zabawki na specjalne zamówienie. Ktoś do mnie dzwoni, albo pisze i razem projektujemy zabawkę, przytulankę. Mam wrażenie, że rzeczy zaprojektowane z miłością mają szczególną moc. Teraz było podobnie, dostałam e-mail z zapytaniem co mogłabym zaproponować dla Julki, która ma niedługo urodziny. Pomysł był taki- rodzina pluszaków. Tata w stroju nawiązującym do tradycji ukraińskich, Mama w stroju przypominającym nasz polski i mała Julka. Podobnie, ale nie tak samo. Z pomysłem na wykonanie "Pluszowej Rodzinki" zwrócił się do mnie przyjaciel. Miałam ogromną tremę, wciąż mam ...ale też ogromną frajdę przy tworzeniu tych kudłaczy.
tata Andrzej
mama Jola
mała Julka

Zdjęcie rodzinne
Jak wyszło? Mam nadzieję, że mała Julka polubi swoje pluszaki, a prezent urodzinowy sprawi , że jej buźka  rozpromieni się usmiechem :)
Pozostając w temacie Królikowym proszę tu jeszcze jedna para - Marcysia i Marcel, miękkie, do tulania i kochania
Marcysia

Marcel

i w duecie na miękkim kocyku
Tych dwoje znajdziecie na www.sjakszydełko.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz